ORIGINAL JUN GONG FOOT DETOX PATCH

Kami Norsyam Online Trading and Supply adalah pemborong dan pembekal produk-produk dari negara China. Produk yang menjadi tumpuan kami sekarang adalah foot detox patch, slimming patch selain produk lain juga. Seperti yang sedia maklum, produk foot detox patch jenis jungong menjadi produk yang popular di Malaysia dan Indonesia. Oleh itu berlaku lah lambakan foot detox patch tiruan di Malaysia yang dijual murah di pasaran borong Malaysia. Oleh itu, untuk memenuhi permintaan yang tinggi terhadap produk dari jungong, kami akan memberi harga yang istimewa untuk bakal-bakal pengedar kami untuk memborong foot detox patch jungong original ini yang kami bawa direct dari Kilang JunGong di China. Kami menberi jaminan hanya yang original sahaja yang akan kami bekalkan. Tiada produk OEM. Hanya satu pengedar diperlukan bagi setiap negeri bagi memastikan anda akan berjaya bersama-sama kami. Keuntungan yang lumayan menanti anda!!!


Pengenalan kepada Foot Detox Patch JunGong


Tahukah anda terdapat banyak kandungan toksin merbahaya didalam badan anda sekarang? Pencemaran, pemakanan dan cara hidup anda sekarang menyebabkan kandungan toksin yang merbahaya telah meningkat didalam badan anda!!!!!

"Toksin yang menyerap ke dalam darah merupakan faktor utama kepada pelbagai jenis penyakit atau sakit pada tubuh badan manusia..."

Mengikut konsep dan teori penyembuhan, faktor utama yang menyebabkan organ-organ dan tubuh menghidap pelbagai jenis penyakit ialah kerana toksin atau racun dalam badan. Hakikatnya, jenis atau nama sesuatu penyakit yang dialami adalah ditentukan oleh kerosakan yang disebabkan oleh toksin tersebut.

Apakah Toksin?

Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serengga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Kesihatan menjadi lebih parah apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan. Ini sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya.
Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin". Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, sistem badan akan berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh. Toksin yang berada di dalam saluran darah akan cuba disingkirkan oleh sistem prtahanan tubuh badan sebelum toksin-toksin ini merebak ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya...!!!!



Kesan Kemudaratan Toksin Kepada Tubuh?

Hakikatnya, pengambilan makanan terlalu berasid seperti daging, makanan diperhalus seperti nasi, roti, gula, manisan, makanan goreng berminyak, protein berlebihan dan lain-lain adalah faktor menyumbang kepada masalah kesihatan. Disamping, makanan yang mengandungi bahan kimia seperti pengawet, pewarna dan perasa tiruan, antibiotik, racun perosak dan lain-lain. Jika badan terlalu berasid serta berlaku proses penapaian dalam usus akan meningkatkan kandungan toksin di dalam badan kita. Toksin tersebut akan diserap dan melekat dalam darah yang menyebabkan terjadinya pelbagai masalah kesihatan atau penyakit. Antara penyakit yang diakibatkan oleh tindakbalas toksin dalam darah ialah :-


Penyakit Kulit
Penyakit kulit terjadi apabila toksin dalam darah cuba keluar melalui kulit. Pengumpulan toksin di dalam kulit akan mengakibatkan penyakit jerawat, furunkel dan lain-lain.

Tumor
Tumor berpunca daripada bahan buangan bertoksin yang berkumpul dipelbagai tisu badan.

Demam
Demam adalah proeses semulajadi badan untuk membersihkan diri sendiri. Apabila sel darah putih menentang toksin didalam badan, kadar metabolisme yang semakin cepat mengakibatkan tubuh menjadi demam.

Penyakit Jantung dan Tekanan Darah Tinggi
Toksin yang melekat di dalam darah akan menjejaskan kelancaran perjalanan darah. ia menyebabkan jantung, bekerja lebih kuat untuk melancarkan perjalanan darah yang melalui saluran yang tersumbat yang mana akan mengakibakan tekanan darah tinggi. Disamping, buah pinggang dan sistem endoktrin dalam usaha membersihkan toksin akan merembes pelbagai jenis kimia yang menyebabkan terjadinya tekanan darah tinggi.

Penyakit-penyakit lain?
Alergi, Asma, Pundi Hempedu, dan Karang. Pengerasan Saluran Darah, Sakit Sendi dan Sengal-Sengal Tulang, Sembelit, Perut Kembung, Barah Payudara, Kemerosotan Daya Seksual.




Kandungan
Natural Bamboo Extract Powder, Natural Mineral Fine Powder, Loquat Leaves, Tourmanline,
Trace Elements, Chitin, Vitamin C, Vitamin E, Orange Essential Oil, etc.



Cara-cara menggunakan foot detox patch - amat mudah! Semudah A,B,C


1) Buka pelekat.
2) Lekatkan bahagian yang bertulis di pelekat.
3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap telapak kaki anda.
4) Minimum: 4 jam, Maksimum: 8 jam
**fungsi utama adalah menyah toxin di dalam badan


Apabila anda memakai Foot Detox Patch, pengedaran darah berlaku dibahagian telapak kaki. Foot Detox akan menyerap toksin yang dibebaskan dari titik akupuntur melalui air peluh. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja, kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna Foot Detox yang berwarna cerah ke warna coklat perang/hitam.


Testimoni
"Saya berasa lengoh di belakang badan hilang setelah menggunakan foot detox patch dari jungong. " - Kak Ina Melaka

"Semenjak membelikan produk Foot Detox Patch ini untuk kegunaan ibu saya, beliau telah menunjukkan banyak perubahan terutamanya dari segi selera makan dan badan terasa lebih ringan dah boleh lah ke surau selalu " - Makcik Kam Melaka

"Selepas 3 hari penggunaan, tiada lagi sakit belakang dan leher. Tidur saya kini lebih selesa dan paling best nyer, berat badan saya menurun dengan konsisten ke tahap yang saya idamkan. Anda mesti cuba!!! -Puan Nani Melaka

"Saya sendiri pengamal Foot Detox Patch ini berasa amat cergas dan sentiasa mempunyai fikiran yang cergas kerana toxin telah berkurang dalam badan saya membuatkan saya ligat bekerja" - Admin


Perhatian: Hati-hati dengan produk tiruan yang melambak di pasaran. Kami memberi jaminan jika pihak tuan tidak berpuas hati dengan produk yang dibeli daripada kami, kami ada menyediakan skim "Money back guaranteed"



**OLEH ITU KAMI INGIN MENGAJAK SAUDARA SEMUA UNTUK MENGGUNAKAN FOOT DETOX PATCH DARI JENIS JUN GONG UNTUK MENYINGKIRKAN TOXIN YANG TELAH LAMA BERADA DI BADAN DAN SETERUSNYA MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN SEBAGAI PENGEDAR-PENGEDAR NEGERI KAMI.**

***SATU NEGERI HANYA SATU PENGEDAR DIPERLUKAN SUPAYA KAMI INGIN MEMASTIKAN ANDA AKAN BERJAYA BERSAMA-SAMA KAMI***

****PELUANG KEPADA PENGEDAR-PENGEDAR MIKRO UNTUK MENJANA PENDAPATAN BAGI YANG BERMODAL KECIL SERENDAH RM80

JUALAN 1:
Modal( RM80)
Belian1 RM80 (100pcs x 0.80sen)
Jualan1 RM150 (100pcs x RM1.50)
Untung1 RM70

JUALAN 2:
Modal+Untung1 RM150
Belian2 RM144 (180pcs x RM0.80)
Baki2 RM6 (RM150 - RM144)
Jualan2 RM270 (180pcs x RM1.50)
Untung2 RM126

JUALAN 3:
Modal+Untung1+Untung2
RM276 (RM150 + RM126)
Belian3 RM273 (390pcs x RM0.70)
Baki RM3
Jualan3 RM585 (390pcs x RM1.50)
Untung3 RM312

dan seterusnya...

Dengan bermodalkan hanya RM80, pulangan yang mampu dicapai selepas JUALAN3 ialah:
Modal+U1+U2+U3
RM508

dan anda teruskan perniagaan ini dan anda akan mendapat $$$$$$$









Pakej "Try Me" berkotak berharga RM30.00 untuk kandungan 10keping foot detox patch bersama pelekat +kos penghantaran percuma.





Pakej Pengedar Mikro :
LOOSE PACK WHITE FOOT DETOX PATCH:-

KUANTITI 100 = 0.70SEN SEKEPING
KUANTITI 300 = 0.65SEN SEKEPING
KUANTITI 500 = 0.55SEN SEKEPING
KUANTITI 1000 = 0.50SEN SEKEPING
KUANTITI 5000 = 0.45SEN SEKEPING
KUANTITI 10000 = 0.40SEN SEKEPING


Pakej Makro (Pengedar Negeri)
LOOSE PACK WHITE FOOT DETOX PATCH:-

KUANTITI 20,000 = 0.35SEN SEKEPING DAN
PERLU MAINTAIN SETIAP BULAN




Gold Slimming Detox Patch Jun Gong


Gold Edition. Amat sesuai untuk anda yang ingin membuang bukan sahaja toksin, tetapi lemak berlebihan didalam badan tetap. Badan anda bebas toksin, jadi segar dan sihat sambil melangsingkan lagi bentuk tubuh dan membebaskannya lemak-lemak berlebihan.

Detox & Slimming Foot Patch ini adalah dihasilkan berdasarkan pada produk Detox Foot Patch, tetapi ditambah dengan kandungan tambahan yang memberikan kesan tambahan iaitu "slimming function". Dengan patch ini, pengguna bukan sahaja akan dapat membuang toksin di dalam badan, tetapi pengguna boleh mendapatkan badan yang ideal dengan adanya fungsi pelangsingan. Ini bermakna toksin dan lemak berlebihan akan dikeluarkan melalui penggunaan Gold Slimming Detox Patch ini.

Pakej Pengedar Mikro :
LOOSE PACK GOLD SLIMMING PATCH:-

KUANTITI 100 = 0.80SEN SEKEPING
KUANTITI 300 = 0.70SEN SEKEPING
KUANTITI 500 = 0.65SEN SEKEPING
KUANTITI 1000 = 0.55SEN SEKEPING
KUANTITI 5000 = 0.50SEN SEKEPING
KUANTITI 10000 = 0.45SEN SEKEPING


Pakej Makro (Pengedar Negeri)
LOOSE PACK GOLD SLIMMING PATCH:-

KUANTITI 20,000 = 0.40SEN SEKEPING DAN
PERLU MAINTAIN SETIAP BULAN



*sila berhubung dengan kami untuk mendapatkan kos penghantaran ke semenanjung malaysia dan sabah sarawak.

**kami akan memberi insentif kepada pengedar-pengedar yang berjaya mencapai jualan yang ditetapkan atau sales target. kami akan memberitahu insentif-insentif yang ditawarkan dalam masa terdekat.


*
Urusan pembayaran boleh dibuat ke:-

NAMA AKAUN : SHAMSUL ANUAR BIN MUNAP
NAMA BANK : MAYBANK
NO. AKAUN : 104022000530

atau

NAMA BANK : CIMB BANK
NO. AKAUN : 04080072206524


SILA SMS JUMLAH RM YANG DI BANK IN SERTA ALAMAT UNTUK URUSAN PENGHANTARAN DAN KAMI AKAN POS KAN SEKALI BORANG SEBAGAI PENGEDAR MIKRO/MAKRO.

CONTACT NO : 0136316933 Sham
0136813292 Nani
butiknorsyam@yahoo.com

 

0 comments:

Post a Comment